مطالب روز موسیقی ، سینما ، تکنولوژی ، ورزش و ...

در این وبلاگ مطالب مختلف از وب سایت های مختلف قرار داده می شود

مطالب روز موسیقی ، سینما ، تکنولوژی ، ورزش و ...

در این وبلاگ مطالب مختلف از وب سایت های مختلف قرار داده می شود

سعی می کنیم مطالب مختلف در حوزه های مختلف را در این وبلاگ قرار دهیم . بعضی مطالب تولیدی هستند و بعضی مطالب از سایت های دیگر با ذکر منبع در اینجا قرار داده می شوند

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ایسیو کامپیوتر کوچکی است که بر روی نوع های مختلف  خودرو  نصب می شود.همانطور که می دانید رایانه ها  دارای حافظه و برنامه ریزی هستند تا بتوانند دستورات را  اجرا کنند. تمامی رایانه ها از دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تشکیل شده اند. بخش سخت افزار شامل آی سی ها ، مقاومت ها و خازن ها و کلا همه چیزی که قابل لمس باشد است و نرم افزار سیستم برنامه ای که رابط بین سخت افزار و کاربر و برای کنترل و مدیریت سیستم ها طراحی شده است.

وظیفه ایسیو یا واحد کنترل الکترونیکی خودرو ها کنترل عملکرد سیستم سوخت رسانی و جرقه زنی موتور ترمز ضد قفل ، کیسه هوا ، سیستم ضد سرقت  و …  است. نحوه کار این این رایانه ها به این صورت است که اطلاعاتی را از طریق حسگرهای مختلف دریافت کرده و پس از پردازش اطلاعات طبق برنامه تعریف شده سیگنال هایی را برای فعال یا غیرفعال کردن عملگرهای مختلف ارسال می کند.

برای تعمیر ایسیو کامپیوتر می توانید به تعمیرگاه های سطح شهر که مخصوص این کار هستند مراجعه کنید. همچنین این مراکز ریمپ ایسیو را نیز انجام می دهند. خیلی از خودرو ها هستند که احتیاج به تعمیر ایسیو دارند و صاحبان آنها نمی دانند که به کدام مراکز باید مراجعه کنند.

ریمپ به کلیه فرایندی که باعث تغییر در پارامتر های دستوری ایسیو و در جهت بهبود عملکرد خودرو انجام می شود را  ریمپ می گویند
ریمپ با تغییرات در پارامتر های زمان سوخت و جرقه و اوانس و ریتارد موتور باعث بهره مندی از بیشترین راندمان موتور می گردد و همچنین افزایش توان و گشتاور موتور و شتاب و قدرت موتور باعث بهبود عملکرد موتور می شود و همچنین پارامتر های دیگر از جمله تغییرات در دمای فن،کاتاف،سنسور اکسیژن دوم،سنسور میل سوپاپ، از جمله مواردی هست که میشود ان ها را تغییر داد.

ریمپ 206 

رفع کپ دریچه گاز

افزایش محدوده کاتاف(بنا به درخواست مشتری)

کاهش دمای فن (زود تر عمل کردن فن)

حذف سنسور اکسیژن و میل سوپاپ

رفع تاخیر پدال گاز

کاهش تاثیر کولر بر افت توان خودرو

استارت سرد و بد روشن شدن خودرو

سازگار کردن خودرو با بنزین ایران

 

و همچنین رفع ایرادات گیربکس اتوماتیک al4  edited

 

206 یک خودروی سواری تولید شرکت پژو است[۱] که به جهت هندلینگ مناسب، جذابیت ظاهری، سازگاری با محیط زیست و مصرف سوخت پایین[۲] و همچنین گزینه‌های گوناگون و فراوان در سراسر جهان طرفداران زیادی داشت و در ایران با ۶ تیپ تولید و عرضه شده.[۳] اگرچه در سال ۲۰۱۰ در بسیاری از کشورهای اروپایی تولید آن متوقف شد، اما فروش آن با تغییر در چهره، با نام +۲۰۶ در اروپا از سال ۲۰۰۹ آغاز شد و تا سال ۲۰۱۲ ادامه یافت.

  • آشنا