مطالب روز موسیقی ، سینما ، تکنولوژی ، ورزش و ...

در این وبلاگ مطالب مختلف از وب سایت های مختلف قرار داده می شود

مطالب روز موسیقی ، سینما ، تکنولوژی ، ورزش و ...

در این وبلاگ مطالب مختلف از وب سایت های مختلف قرار داده می شود

سعی می کنیم مطالب مختلف در حوزه های مختلف را در این وبلاگ قرار دهیم . بعضی مطالب تولیدی هستند و بعضی مطالب از سایت های دیگر با ذکر منبع در اینجا قرار داده می شوند

  • ۰
  • ۰

بر اساس گزارش اخیر روزنامه ژاپنی Nikkei، به نظر می رسد نسل بعدی کنسول نیننتندو سوییچ پس از عرضه مدل کوچک شده این دستگاه، در سال میلادی 2020 راهی بازار خواهد شد!

پس از عرضه موفق کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ و استقبال عالی بازیکنان از این دستگاه، هر از چند گاهی گمانه زنی های مختلفی در خصوص عرضه مدل کوچک تر و ارزان تر آن به گوش می رسد که هیچ کدام یک از این گزارش ها توسط شرکت نینتندو تایید و یا تکذیب نشده است. با این حال، نه تنها روز به روز به تعداد این شایعه ها افزوده می شود، بلکه چندی پیش یک روزنامه معتبر ژاپنی به نام Nikkei رسما به عرضه مدل کوچک شده نینتندو سوییچ در سال جاری میلادی اشاره کرد و در ادامه، از ساخت نسل بعدی این کنسول نیز سخن گفت.

طبق گزارش این منبع، همان طور که شرکت نینتندو پیش تر مدل ارزان تر و کوچک تر نینتندو 3DS را تحت عنوان نینتندو 2DS روانه بازار کرده است، در پاییز سال جاری میلادی نیز مدل کوچک تر شده و صدالبته ارزان تر سوییچ به نام Nintendo Switch Lite را به بازار عرضه خواهد کرد. موضوعی که کاملا با اغلب شایعه های پیشین مطابقت دارد. اما ماجرا صرفا به عرضه این مدل خلاصه نشده و منبع مذکور در ادامه به عرضه نسل بعدی کنسول نینتندو سوییچ نیز اشاره کرده است.

این در حالی است که تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر ساخت و عرضه نسل بعدی کنسول نینتندو سوییچ از سوی هیچ منبعی منتشر نشده و روزنامه Nikkei به عنوان اولین رسانه، خبر از عرضه این مدل داده است. همان طور که انتظار می رود، به گفته وب سایت نیک‌کی، مدل کوچک تر سوییچ پیش از نسل بعدی این کنسول منتشر خواهد شد. بر این اساس، می توان نتیجه گرفت که مدل قدرتمند نینتندو سوییچ در سال جاری میلادی راهی بازار نمی شود و این دستگاه به احتمال قوی همزمان با عرضه نسل نهم کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس، در سال 2020 عرضه خواهد شد.

منبع : کلیک

  • ۹۸/۰۱/۳۱
  • آشنا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی