مطالب روز موسیقی ، سینما ، تکنولوژی ، ورزش و ...

در این وبلاگ مطالب مختلف از وب سایت های مختلف قرار داده می شود

مطالب روز موسیقی ، سینما ، تکنولوژی ، ورزش و ...

در این وبلاگ مطالب مختلف از وب سایت های مختلف قرار داده می شود

سعی می کنیم مطالب مختلف در حوزه های مختلف را در این وبلاگ قرار دهیم . بعضی مطالب تولیدی هستند و بعضی مطالب از سایت های دیگر با ذکر منبع در اینجا قرار داده می شوند

  • ۰
  • ۰

به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین، بازیکن اهل کره‌جنوبی باشگاه تاتنهام دیشب در جریان دیدار این تیم با منچسترسیتی در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان 10 دقیقه اول دو بار دروازه شاگردان گواردیولا را باز کرد.

 سون به این ترتیب تعداد گلهای خود در لیگ قهرمانان را به عدد 12 رساند تا رکورد گلزن‌ترین بازیکن آسیایی تاریخ چمپیونزلیگ را به خود اختصاص دهد. این رکورد پیش از این در اختیار ماکسیم شاتسکیخ، بازیکن ازبکستانی دینامو کیف بود.

 

سون امسال هم با پیراهن تاتنهام یک فصل درخشان دیگر را پشت سر گذاشته و تا کنون در رقابتهای مختلف برای اسپرز 20 گل به ثمر رسانده است.

 

گلهای زودهنگام و سریع سون و رحیم استرلینگ ستاره سیتی در بازی دیشب باعث شد برای اولین بار در تاریخ چمپیونزلیگ، دو بازیکن موفق شوند در 21 دقیقه اول یک بازی هر کدام دو گل به ثمر برسانند.

 

از سوی دیگر با دو گل سون در دقایق 7 و 10 بازی دیشب و گل رحیم استرلینگ در دقیقه 4 و گل برناردو سیلوا در دقیقه 11، دیدار منچسترسیتی و تاتنهام رکورد سریعترین چهار گل به ثمر رسیده در یک بازی لیگ قهرمانان را هم شکست.

منبع : ورزش سه

  • ۹۸/۰۱/۲۹
  • آشنا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی